Praca w UK

posted in: Biznes | 0

Jeśli chcemy pracować w UK to trzeba się przygotować na to, że musimy się tam zarejestrować. Wszystko zaczyna się od zarejestrowania ubezpieczenia społecznego. Jeśli chcemy pracować legalnie na terenie UK to ten numer ma dla nas ogromne znaczenie.

Jeśli go nie będziemy mieć to nie ma szans na pracę czy na leczenie. Nie ma, co ryzykować tylko trzeba szybko udać się do urzędu z paszportem i dowodem i wtedy będzie można nam wystawić taki numer. Problem w tym, że musimy rozmawiać z urzędnikiem, a to nie zawsze jest takie proste. Nie znamy dobrze języka obcego i jeszcze się tym spotkaniem stresujemy. Można sobie z tym w łatwy sposób poradzić, a mianowicie pomoże nam polski księgowy w UK.

To jest rozwiązanie naszych problemów, bo ta osoba w naszym imieniu wszystkie formalności będzie w stanie załatwić. My tylko czekamy na efekt końcowy i cieszymy się, że mamy ubezpieczenie, które otwiera nam drogę do legalnej pracy na terenie UK. Możemy pracować u kogoś, ale możemy również założyć własną firmę.

Po co nam jeszcze numer ubezpieczenia społecznego?
Na pewno będzie to nam potrzebna przy kontakcie z urzędnikami. My mamy pesel, a Anglicy mają numer ubezpieczenia. Otrzymujemy go raz na całe życie, dlatego czy będziemy w Anglii kilka miesięcy czy kilka lat to mamy dokładnie ten sam numer. Możemy pojechać do kraju i wrócić za kilka lat, ale ten numer nadal będzie obowiązywał. Dobrze jest go zapamiętać albo zapisać i w razie potrzeby można będzie na spokojnie sobie z tego korzystać.

Jeśli szukamy właśnie kogoś takiego, kto pomoże nam zarejestrować numer ubezpieczenia społecznego to na stronie ksiegowy w Londynie go znajdziemy. To profesjonalna firma księgowa, która prowadzona jest przez Polaków. Porozumiemy się w łatwy sposób, dowiemy się wszystkiego i na pewno bardzo szybko będzie można załatwić najważniejsze formalności. Im wcześniej się z nimi skontaktujemy tym szybciej będzie można zacząć legalnie pracować w Wielkiej Brytanii, a przecież na tym każdemu najbardziej zależy.